10 mar. 2012

[ROM] IOSdroid M1 - Interfata ca la iPhone

Cine vrea sa aiba interfata grafica si unele optiuni asemanatoare iPhone-ului o poate face instaland IOSdroid M1.Este bazat pe CM7 .

Features:

1.it is smooth like hell
2.custom iphone like laucher
3.swipe to remove notifications
4.the fluid like lockscreen like iphone
5.i whole new iphone themes power off options
6.iphone themes call manager
7.a switch in notifications like miui
8.iphone themed music player AND video player though music lpayer has the option to play the videowhich has cool album flib veiw in landscape
9.a whole new settings page with iphone styled everything
10.theme chosser
11.more

Bugs:
1.slightly displaced status bar
2.chinese in notification drawer(switch) and in calender
3.long press home button gives a restart(not reboot)
Il descarcati de aici, aici sau aici.Mai multe detalii aici.

2 comentarii:

  1. Mie nu-mi plac deloc romurile astea gen iOS sau Lewa, arata copilareste. Poate si pt ca sunt facute de chinezi, nu stiu dc dar imi dau senzatia de ieftin. Prefer un cyanogenmod pur sau rom original al telefonului.
    Din ce am testat eu, la romul asta grafica nu este de cea mai buna calitate, ma refer la png-uri sau ce format de imagine or fi. Daca vrei iOS iti iei iPhone, daca vrei metro interface cumpara WindowsPhone etc. Nu am i teles niciodata dc userii android vor sa ca sistemul lor sa arate ca iOS sau cei iOS modeaza interfete gen Metro, Android sau mai stiu eu ce.
    Daca vrei interfata Sistemului de operare rival, apoi dute si cumpara-ti originalul nene, altfel arata penibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimee, tutorial de cyanogen mod ? ?

    RăspundețiȘtergere