15 sept. 2011

Ultimele modificari aparute - custom romuri,kernel

Pe langa romurile de mult cunoscute ca LOL,Cyangenmod7,Void... au mai aparut si altele pe care poate vreti sa le incercati...
Aga-Rom 1.4
Un rom stabil,fluid si cu o buna durata de viata a bateriei.

CyanogenMmatt 1.1
Bazat pe Cyanogenmod7 ,care la randul lui a fost modificat.


Bazat pe CyanogenMmatt cu mult din partea grafica schimbata si la care au fost adaugate aplicatiile de pe Sony Xperia.

Cube/Cube_lean_v2
Doua versiuni:prima este 100% la fel cu romul stock v20g,dar se poate instala prin recovery.Al doilea a fost rootat si a suferit alte mici modificari.


Acestea sunt cateva din cele aparut in ultimul timp.Daca vreti sa le testati nu uitati sa faceti backup si aveti grija ce baseband aveti/are romul ca sa nu ramaneti fara semnal…

20 de comentarii:

  1. Excelent blog.Vrea sa puna cineva link-urile pentru franko.kernel si gingerbread stock variantele pentru 2.3, alea de pe xda, as vrea sa ma informez mai bine inainte de a le incerca, nu de alta, dar eu am cautat si nu am gasit nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt puse impreuna cu instructiuni in sectiunea tutoriale la punctul 2.Daca vrei sa citesti mai mult:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1049518
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1148196

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai am 2 intrebari. Pot instala rom-uri, kernel-uri etc, daca telefonul e blocat in vodafone? I-am facut update la 2.3... "gingerbread stock" vine cu ceva diferit?

    RăspundețiȘtergere
  4. nimic ce tine de android nu are legatura cu providerul.Partea cu "ceva diferit" nu o inteleg...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa spun daca exista vreo diferenta intre update-ul oficial si rom-ul gingerbread stock..

    RăspundețiȘtergere
  6. Exista Cyanogenmod baseband 2.3? Daca nu, cu franco kernel 19.4 pentru 2.3 ce rom-uri merg?

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa ce am facut root am updatat superuser dar nu am instalata aplicatia busybox. Presupun ca trebuie sa o instalez din market. Intrebarea mea este pe care dintre aplicatiile disponibile ar trebui sa o instalez?
    "BusyBox"-Stephen(Stericson) sau
    "BusyBox Installer"-JRummy16
    si la ce ma va ajuta aceasta aplicatie?

    RăspundețiȘtergere
  8. @admin: am gb stock, i am facut root, am instalat cwm, si vreau sa te intreb daca este posibil sa instalez franco kernel 19.4 prin cwm fara un alt rom
    Multumeac si vreau sa iti spun ca eFOARTE util blogul

    RăspundețiȘtergere
  9. 1.Nu este CM7 pentru 2.3(este un fix dar are probleme)
    2.Busybox iti ofera control in plus asupra sistemului.Unele aplicatii au nevoie de ea.Ia-o pe lui Stephen.
    3.Nu poti pune franco 19.4 pe stock dar poti pune franco 1.1.Vezi la Tutoriale,pct 2

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca fac downgrade prin kdz, root, instalez rom manager si flashuiesc CM7, o sa imi mearga basebandul, adica voi avea semnal si internet de la operator?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. daca faci downgrade la 2.2,da.

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca am avut gingerbread stock, am bagat cm7+fix ul pentru baseband, pot flashui AGA ROM care e bazat pe 2.3 fara a face restore la 2.3 stock?

    RăspundețiȘtergere
  13. si la "2)Create an ext partition", cum se creeaza si de cat trebuies sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  14. normal se face de 512mb dar poti face si de 1gb

    RăspundețiȘtergere
  15. Voi ce profiluri aveti la cpu si cu ce frecvente? Poate sa imi spuna cineva?M-ar interesa un raspuns de genul: Profile:x
    Max:x
    MIn:x
    Scaling:x
    Priority:x
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. mai la romul lui mik_os 6.5.7 ce franco.kernel v19.4 se flash-uieste: cfs sau bfs?

    RăspundețiȘtergere
  17. aga-rom de departe cel mai rapid custom rom din cate am incercat ,e perfect pt nevoiele mele daca as putea sa fac sa mearga si Themechooser din cm7 ar fi perfect,sti cine cum as putea face.....a si un widget pt miui music ca nu are apk pe care l-am pus,de unde as putea gasi?As fi recunascator daca m-ati ajuta:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut!Pot pune AGA-ROM1.4 cu CWM?Am 2.3.3, 20g.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere