27 aug. 2011

[Update] O noua versiune iGO v179971 - rezolva problemele pe gingerbread

Update: Urmariti acest tutorial.

A aparut o noua versiune iGO care se pare ca rezolva problemele de pe gingerbread(2.3).
Dupa updateul la gingerbread, iGO a incetat sa mai functioneze cum trebuie:probleme cu vocea,lag...
Noua versiune a fost modificata pentru telefoanele cu rezolutie 320x480 (ca si Optimus One).

Pentru a o instala :
1.Dezinstalati versiune de iGo care o aveti acum.Stergeti si folderul iGo de pe card dar copiati undeva harta/hartile.
2.Descarcati aceasta arhiva.
3.Puneti folderul iGo pe card (ex:G:\iGo).Puneti si aplicatia(Igo_8.4.3.179971_MyAmigoV41.apk) undeva pe card.
4.Instalati aplicatia de pe card.
5.Copiati harta Romaniei si/sau celelalte harti(ultima versiune e Romania_83_TM_2011.03_110428.fbl .Eu nu pot pune link de descarcare,trebuie sa o gasiti voi.) in iGO\content\map
S-ar putea ca la inceput,la tutorial sa apara imaginea mai mare decat ecranul.Treceti peste,restul e OK.

21 de comentarii:

  1. Daca am versiunea 8.4.2.139242 pe Froyo merita sa fac update la 8.4.3.179971 ? Sau acest update este numai pt cei cu Gingerbread, pt corectia problemelor. Cand intreb daca merita ma refer la functionalitati noi. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Versiunea este pentru toti,nu doar pentru gingerbread...dar e in special pentru ei deoarece era o mare problema cu iGo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stie careva cum se poate muta toata aplicatia pe SD? Instalat normal, ocupat totusi aproximativ 9MB, date care se afla in memoria telefonului. Iar "Move to SD" la mine cel putin nu e activ.

    RăspundețiȘtergere
  4. @twister,o poti muta cu titanium backup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acelasi skin pentru telefoane cu rezolutia 800x480 unde as putea gasi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu o intrebare stupida, dar in versiunea asta de iGO va mai functioneaza butonul de back ? Ma refer la cel fizic, cu sagetuta pe el. In versiunea anterioara functiona, acum nu mai functioneaza.
    Si inca ceva, voi patiti ca dupa un timp de functionare iGO sa va inghete ecranul si nu mai raspunda la comenzile tactile?
    Mersi de raspunsuri!

    RăspundețiȘtergere
  8. iGO-ul pentru Android e jenant de "mediocru" fata de ce este iGO-ul pentru Win CE/Win Mobile.Chiar daca sunt la inceput ... nu se justifica la asa "firma" ...

    RăspundețiȘtergere
  9. asta pentru ca iGo-ul pentru android e portat dupa cel de pe Win dar nu de catre iGO ci de "devs".iGO inca nu a lansat un produs pentru android...

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie mi s-a blocat o data; nu mai raspundea la nici o comanda tactila. S-a intamplat cand mai aveam cativa metri pana la destinatie; mi-a facut zoom-out (vedeam globul pamantesc). Am rezolvat prin inchiderea telefonului. Sa speram ca nu va mai face..

    RăspundețiȘtergere
  11. cum fac să funcţioneze indicaţiile vocale?

    RăspundețiȘtergere
  12. am si eu o problema, atunci cand intru in aplicatie se incarca si dupa care iese singur. daca s a ma intamplat la cineva va rog ajutati ma l am instalat din nou si nimic, tot asa face iese singur dupa ce se incarca...

    RăspundețiȘtergere
  13. Stie cineva de unde pot lua meniul in limba romana pentru aceasta versiune? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  14. e prea mare aplicaţia, de ce nu se poate muta pe card?

    RăspundețiȘtergere
  15. Stie cineva cand apare urmatoarea harta iGO pentru Romania? Nu de alta, dar ultima harta (ver. 110428) are mici lipsuri, in special in ceea ce priveste autostrada A2 si sensurile giratorii in Constanta-Mamaia.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dc nu ruleaza dupa ce il instalez? Imi spune ceva de licenta, ma ajuta cineva

    RăspundețiȘtergere
  17. trebuie sa am root pe 2.3.3 sa functioneze ?

    RăspundețiȘtergere
  18. nu,merge pe orice software.

    RăspundețiȘtergere
  19. dc imi da eroare cand vreau sa intru in el, imi zice ceva de licenta

    RăspundețiȘtergere
  20. Au expirat toate adresele de download la arhiva.
    Megaupload s-a inchis fortat, restul adreselor spun ca a fost stearsa sau nu exista/server mentenance...
    Va rog sa refaceti adresa daca se poate.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere